Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~alpieck | użytkownik

imię i nazwiskoOla adresŁaziska zarejestrowany24.09.2007 @15:24:13 ostatnio na stronie13.01.2014 @18:14:01

Uczę się na błędach.
Robie zdjęcia z pasją, miłością, zachwytem... i czasem z sentymentem


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1758639
digarty54 komentarze313 posty na forum1

komputer / sprzęt
Fuji S6500fd

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Natesugar    19.12.2009 @18:21:11
Ciekawa galeria
~michalpiecyk    08.03.2009 @22:37:45
co taka cisza brak nowych fotek
~Bacaj    11.02.2009 @16:07:41
tak... Powstanie Styczniowe
~hania23113    31.01.2009 @21:39:43
Myślę że tak ;]
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~hania23113    16.09.2008 @19:20:47
Da się zrobić ;] co, jak i ile napiszę w piątek bo brak mi czasu ;p
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~cineczka    14.09.2008 @13:27:28
Dziękuję za odwiedziny miłej niedzieli
_______
Pogoda ducha i optymizm jeszcze nikomu nie zaszkodziły =^.^=
~reage    14.09.2008 @12:35:56
Tak , wiem , nie jest idealne , ale jak robię zdjęcia to nigdy nie myślę , że je później dodam na digarta : ) Pozdrawiam ;*
_______
dziękuję
~BombaxD    14.09.2008 @12:28:13
ja również dziękuje i zapraszam ponownie
_______
Bytów nie należy mnożyć bez konieczności. Zapraszam do oceniania
~fragblo    27.08.2008 @08:24:35
dzięki za rady
~Sugarmuffin    20.07.2008 @23:08:43
wiesz, miałam 10 lat,a wtedy wszystko wydaje się takie proste...
dziękuje i pozdrawiam.
_______
aguguaguguagugu
~hania23113    09.07.2008 @08:18:20
Fajnie, cieszę się, i przepraszam jeszcze raz za to moje niedociągnięcie :P
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~natomiast    18.06.2008 @19:09:56
dzięki
_______
i wszystko to jak krew w piach.
~psycholka    18.06.2008 @18:19:47
dzieki
~eugi    17.06.2008 @14:42:01
........................
_______
~psycholka    15.06.2008 @17:06:18
dzieki
~hania23113    15.06.2008 @13:13:48
Och dzięki
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~hania23113    15.06.2008 @12:50:30
Kolczyki można zobaczyć u mnie jako dzisiejszy digart
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~hania23113    14.06.2008 @17:43:20
To czarno białe bardziej mi się podoba ale jak wyjdzie za ciemno zrobię kolorowe robiłam już podobne tylko z RHCPa kolczyki z tektury modelarskiej są
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~hania23113    14.06.2008 @16:38:21
Tak, jest taka możliwość, oczywiście. Cena to 15 zł plus 2,5 za przesyłkę. Możesz mi podesłać zdjęcie jeśli masz jakieś już upatrzone
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~simpliciti    14.06.2008 @01:37:18
dzieki...miłej nocki.
~rozczarowana    09.06.2008 @19:06:25
VIII LO.
a ty ?)
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~rozczarowana    09.06.2008 @15:57:31
o.
a ja z Michałowa jestem w Radomiu :P
ale jechalam z Kapturem bo księdza mają fajnego :P
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~rozczarowana    09.06.2008 @15:52:48
Tak, z Radomia.
Nie wiem jak to zrobiliśmy po prostu nasz ksiądz dostał telefon.
i nam przekazał )
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~rozczarowana    09.06.2008 @15:41:30
Byłam już drugi raz (albo dopiero)
Dostaliśmy sektor N od organizatora :P
^^
zaszczyt, nie? xDD
za to byłam bardzo blisko ryby
Hm dodaję do obserwowanych.
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~rozczarowana    09.06.2008 @13:27:04
a w ktorym sektorze bylas?
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt